فرارسیدن
سال تحصیلی جدید 93-1392 را به همه همکاران گرامی، دانش آموزان عزیز و اولیای
محترمشان تبریک می گوییم.
امیدوارم
با توکل به خدا و تلاش مضاعف سالی سرشار از علم و دانش و تربیت را در پیش رو داشته
باشیم ....انشاالله
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت 1:53 توسط گروه آموزشی شیمی بابل
|
این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی. انتقال تجارب آموزشی وتعامل هرچه بیشتربا دبیران محترم گروه شیمی طراحی گردیده است همکاران گرانقدر می توانند در صورت تمایل هرنوع دستاورد آموزشی و تحقیقاتی خود را در قالب مقاله ویا ترجمه مقاله, پاور پوینت های آموزشی ,تهیه طرح درس , طراحی سوال وطراحی آزمایش های آموزشی یا نمایشی از طریق این وبلاگ در اختیار سایرین قرار دهند . مطالب ارسالی با ذکرنام صاحب اثر دراین وبلاگ درج میگردد لطفا مطالب ارسالی خود را به ایمیل انجمن ارسال کرده ویا در قالب CD به دفتر انجمن تحویل نمائید