سومین مجمع دبیران شیمی بابل
با عرض سلام و احترام خدمت همکاران گرامی به عرض می رساند به امید خدا سومین مجمع عمومی همکاران گروه شیمی بابل در روزدوشنبه 4 دی ماه 96 در محل انجمن علمی معلمان بابل از ساعت 15 تا 17 تشکیل خواهد شد. حضور شما سروران عزیز در جهت دست یابی به اهداف گروه شیمی یاری گر خواهد بود. با تشکر
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت 8:53 توسط گروه آموزشی شیمی بابل
|
این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی. انتقال تجارب آموزشی وتعامل هرچه بیشتربا دبیران محترم گروه شیمی طراحی گردیده است