گردهمایی همکاران
با عرض سلام و احترام
به اطلاع همکاران محترم می رساند اولین گردهمایی تخصصی همکاران گروه شیمی در تاریخ دوشنبه 3 آبان ماه ساعت 15:30 تا 17 در محل انجمن علمی معلمان بابل واقع در اداره آموزش و پرورش بابل برگزار می گردد. موضوع جلسه ((سمینار نجوم و اطلاع رسانی درمورد مسابقات استانی و کشوری)) می باشد.
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت 8:42 توسط گروه آموزشی شیمی بابل
|
این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی. انتقال تجارب آموزشی وتعامل هرچه بیشتربا دبیران محترم گروه شیمی طراحی گردیده است